Zanimivosti 2022

Pernod Ricard Slovenia- logotip

Pernod Ricard Slovenia

Pernod Ricard je med vodilnimi v svetu na področju industrije vina in žganih pijač. Podjetje svoj uspeh dosega z nenehno izboljšavo in krepitvijo interne organizacije ter s širitvijo in integracijo svojega portfelja znamk s svetovno najuspešnejšimi znamkami pijač kot so Chivas, Jameson, Royal Salute, Aberlour, The Glenlivet, Absolut, Beefeater, Monkey 47, Malfy, Havana Club, Malibu, Perrier Jouet, G.H. Mumm, Martell, Lillet, Jacob’s Creek,..

Na festivalu bodo predstavljali šampanjec Mumm, Lillet Blanc, Ramazotti Rosato in gin Malfy.

DRiNX - logotip

DRiNX

DRINX je prva slovenska trgovina s ponudbo svetovnih in slovenskih vin, spiritov in gurmeja na enem mestu. Širok in pregleden asortima je na voljo v trgovinah Drinx, spletni trgovini drinx.si ter v ponudbi pri izbranih restavracijah in barih po Sloveniji. Strokovna ekipa DRINX-a vas vabi ter svetuje in pomaga pri izbiri iz ponudbe, ki se neprestano povečuje, da kupcu omogoči izbor na najvišjem nivoju, tako domačem, kot mednarodnem.

Maison Guirec - logotip

Maison Guirec

Je podjetje, ki je rojeno iz strasti, da privede do ospredja posameznike, ki so talentirani na svojih področjih in ki imajo ideje, željo po trdem delu, ohranjajo in razvijajo t.i. savoir-faire ( poštena konkurenca oz narediti pravo stvar na pravi način). Želja podjetja je približati savoir-faire vsakega posameznika in posameznice in njihovih podjetij do kupcev in jim pomagati priti do uspeha. Razumeti njihove zgodbe, vrednost in to z njihovo avtentičnostjo in iskrenostjo predstaviti trgu. Ravno to je Maison Guirec. Medčloveški odnosi na katerih temelji. MAISON Guirec je odprl svoj prvi pop-up butik v Franciji in Slovenija je prvi trg na katerega cilja kot tuji trg. Na festivalu bo predstavljal dve blagovni znamki; Maison Tchin Tchin (Dišeče vinske sveče) in Ceci n’était pas un animal (Izdelki iz zelenjavnega usnja).

Maison Tchin Tchin - logotip

Maison Tchin Tchin

Maison Tchin Tchin je prva francoska blagovna znamka dišečih sveč, katere je navdušila aromatika znanih francoskih sort grozdja Chardonnay, Gewurztraminer, Modri Pinot, Sauvignon, Syrah in Viognier. Sveče so izdelane iz sojinega voska, dišav iz mesta Grasse (prestolnice parfumov) in recikliranih vinskih steklenic in recikliranih vinskih zamaškov.

Ceci n'était pas un animal - logotip

Ceci n’était pas un animal

Roman Raibaudi-jeve vrednote so mu globoko ukoreninile v njegovo življenje saj so mu bile posredovane iz strani njegovih staršev. Zato je ta, njegov projekt, vse okoli, ljubezni, spoštovanja, samozavesti in okoli avtentičnosti. Roman je odraščal tako kot si je on to želel, zato je ravno njegov logo vedno lociran na levi strani njegovih stvaritev kjer se na telesu nahaja tudi človeško srce v znak zahvale in časti. Roman je posvetil ogromno časa pri razvoju kolekcije iz zelenjavnega usnja, katerega uporablja izključno izdelanega iz grozdja, da dobi najbolj fini, prestižni, kvalitativni izgled. Zelenjavno usnje je trend sedaj v Evropi, a usnje pridelano iz grozdja je najboljše kvalitete saj nudi najboljši občutek v roki kakor tudi najboljši vizualni aspekt. Vse njegove torbe so izdelane izključno iz enega kosa zelenjavnega usnja, da se izogne večji količini odpada. Ravno tako pa 10% zaslužka od prodaje svojih izdelkov donira društvom za zaščito živali. Na festivalu boste lahko občudovali njegove izdelke iz zelenjavnega usnja.

eVino.si

Spletna vinoteka eVino.si je vinski distributer tako slovenskih kot tudi tujih vin, ki prednjači na slovenskem trgu. Gašper s svojim znanjem ogromno truda vlaga tudi v blagovno znamko vin Gašper, katera so našla mesto tudi v nekaterih najboljših restavracijah na svetu. Na festivalu bodo predstavljali vinske kleti Sutor, Burja, Marjan Simčič ter premium tonike Fever Tree.

Merit HP

Merit HP d.o.o. je zasebno podjetje, ki na slovenskem tržišču uspešno deluje že od leta 1993. Naša glavna dejavnost
je uvoz in distribucija prehrambenega in neprehrambenega blaga na Slovensko tržišče. Na festivalu bodo predstavljali vina Zaro in Bjana.

Logo Steklarna Rogaška

Steklarna Rogaška

Kristal iz Steklarne Rogaška je po svetu poznan predvsem po izjemnem sijaju in jasnosti s pridihom nebesne modrine. Steklarna Rogaška v dolgoletni tradiciji s privlačnimi ter sodobnimi kristalnimi izdelki plemeniti naše domove ter ponuja nepozabna darila, ki nikoli ne izgubijo sijaja. Črpamo iz skoraj 350-letne tradicije območij Trebuše, Pohorja in Kozjanskega, kjer je bilo moč zaslediti gozdne steklarne ali glažute. Leta 1927 je s proizvodnjo začela Steklarna Rogaška na mestu, kjer je še dandanes. Na festival bote občudovali njihove kreacije izpod rok njihovih rokodelcev, katere boste lahko tudi kupili.

Zavod Slap - logotip

Zavod Slap Vipava

Zavod Slap Vipava združuje ljubezen do Vipavske doline in korenine, ki izhajajo iz vasi Slap. To ljubezen želijo deliti tudi z vami in vam omogočiti dostop do vrhunskih dobrin iz Vipavske doline, ki vam jih z veseljem tudi dostavijo na dom. Tokrat se bo Zavod Slap Vipava predstavil kot podaljšana roka vinarjev iz Slapa, ki jih združuje na enem mestu, na našem Pop Up wine festivalu v Novem mestu.

FALADUR - logotip

Faladur na kolesih – Izbrana Primorska vina

Poleg ene najbolje založenih vinotek v Vipavski dolini, Faladur deluje tudi na področju prodaje vin na terenu. Zastopamo kopico Vipavskih vinarjev pa tudi izbrane vinarje iz Goriških Brd in Krasa. Tokrat vam bomo predstavili vina iz kleti Fedora, Hedele, Pietra in Mulit.

Dionysos - logotip

DIONYSOS

Zaljubljeni smo v vina sveta, zadnja leta pa so nas popolnoma prevzela makedonska vina. Na festivalu bomo predstavili dve vinski kleti Severne Makedonije: Chateua Kamnik in Vinarijo Popov.
Skupaj bomo odkrivali eleganco, močen karakter in drznost vin. Nihče ne bo ostal ravnodušen.

Familija Estate- logotip

Familija Craft

FAMILIJA CRAFT je podznamka posestva FAMILIJA ESTATE, s katero priznana oblikovalka Barbara Plavec Brodnjak dopolnjuje vinarsko in salamarsko zgodbo z umetelno oblikovanimi in unikatnimi keramičnimi kosi, ki izbrane jedi, napitke ali denimo cvetje prikažejo v najboljši luči. Pri tem uporablja raznolike vrste gline in porcelana, ki jih obdeluje z različnimi tehnikami in glazurami, s čimer dosega učinke, ki prevzamejo čute. FAMILIJA CRAFT je podznamka posestva FAMILIJA ESTATE, s katero priznana oblikovalka Barbara Plavec Brodnjak dopolnjuje vinarsko in salamarsko zgodbo z umetelno oblikovanimi in unikatnimi keramičnimi kosi, ki izbrane jedi, napitke ali denimo cvetje prikažejo v najboljši luči. Pri tem uporablja raznolike vrste gline in porcelana, ki jih obdeluje z različnimi tehnikami in glazurami, s čimer dosega učinke, ki prevzamejo čute.

INGECO - logotip

Ingeco

Slaven izhaja iz samega sebe in iz same Istre in Mediterana kakor je razvidno že iz samega logotipa. Izbrani produkti iz Istre in Mediterana najvisje kakovosti. Vina, olja in njim povezani izdelki so vodilo Ingeco-ta in pa Slavena. Eden izmed produktov, ki jih bo razstavljal Slaven na festivalu je tudi vinska klet Kozlovič.

Zadnje objave

Imate kakšno vprašanje?